De politie is een overheidsdienst belast met de handhaving van openbare orde en veiligheid, het opsporen en onderzoeken van strafbare feiten, directe hulpverlening en het uitvoeren van aanhoudingen. In Nederland zijn in totaal ongeveer 40.000 politiemensen werkzaam. Elke stad heeft zijn eigen politiebureau mijn zijn eigen politiemensen. Veel mensen zijn wel eens in aanraking geweest met de politie. Hiervoor kun je ons landelijke nummer 112 bellen als het dringen is en het stedelijke nummer voor kleine meldingen. Voor deze kleine meldingen zou een live chat ook een goede oplossing kunnen zijn.
Wat is een live chat?
Steeds meer bedrijven passen een live chat op de website toe. Live Chat is een online communicatiemiddel dat je aan de website kunt toevoegen. Het biedt mensen die de website bezoeken de mogelijkheid om contact met je bedrijf op te nemen als ze vragen hebben, hulp nodig hebben met navigeren, of als ze op zoek zijn naar informatie. Chatkracht streeft hierbij naar ultieme klanttevredenheid. Doormiddel van een live chat kun je op een anonieme en laagdrempelige manier contact zoeken met de politie. Op deze manier kunnen zij gemakkelijker een melding maken dan door langs te komen of om telefonisch contact te zoeken.
De toegevoegde waarde Chatkracht
Een organisatie kan ervoor kiezen om de klantenservice uit te besteden doormiddel van de live chat, dit kan bij Chatkracht. De chatspecialisten bij Chatkracht ontvangen en pakken alle chats op die binnenkomen. Deze chats worden binnen 30 seconde opgepakt door de chatspecialisten. Zij nemen op deze manier onzekerheden onduidelijkheden direct weg bij de klanten. De chats worden behandeld doormiddel van het kenniscentrum van de organisatie. In het kenniscentrum staat alle informatie vermeld over de organisatie. Op deze manier zijn zij bereid de chats te beantwoorden en af te ronden. Bent u geïnteresseerd? Neem gerust contact op via de live chat op onze website.